Totaal aantal pageviews

woensdag 22 december 2010

MVA Maatschappelijk Verantwoord Adviseren

De verplichtingen naar en het belang van mijn opdrachtgevers is en blijft de eerste prioriteit. Daarnaast streven ik in mijn eigen werk en voor mijn opdrachtgevers naar adviezen die maatschappelijk verantwoord zijn.

“Ons primaire belang ligt in de toekomst, omdat wij en onze kinderen daar de rest van ons en hun leven door gaan brengen.”

De verantwoordelijkheid van consultants en managers bestaat niet alleen uit het voldoen aan materiële verplichtingen tegenover opdrachtgevers maar ook dat wij;
·         De eisen van de maatschappij ten aanzien van goederen en diensten beantwoorden
·         Het optimale halen uit de human resources van de maatschappij (ontwikkeling en gebruik van menselijk en maatschappelijk kapitaal)
·         Schade aan het milieu vermijden (o.a. door materialen en de energie-productiviteit verbeteren.
·         Ons verbinden aan de verdere gevolgen van onze besluiten voor de maatschappij, dat wil zeggen het maatschappelijke kader in stand houden waarin ons werk zich afspeelt.

De kerntaak van New Business Development dient zich daarom af te spelen binnen dit kader van sociale verantwoordelijkheden.
Cradle-to-cradle gaat niet over het vermijden van schade aan het milieu, het gaat om het beter maken van het milieu.
(geïnspireerd door: Maatschappelijk verantwoord adviseren door; prof. Dr. Michael Braungart “Ernst Hijmanslezing 2008”)

1 opmerking:

  1. ik ben rijk geworden met deze geprogrammeerde gehackte pinautomaat
    Nadat ik klaar was met studeren, was er geen werk, dus besloot ik een klein bedrijf te beginnen, maar het geld was niet genoeg, ik sloot het bedrijf, het werd erg moeilijk voor mij, ik was het enige kind van mijn ouders en mijn ouders. Ze zijn allebei oud, ze geloven in mijn dagelijkse voeding, op een dag zag ik tijdens het surfen op internet een bericht over hoe deze NIEUWE VERVANGEN ONTVANGEN ATM-KAART een geldautomaat kan hacken en een groot bedrag kan opnemen, dus nam ik contact op met het bedrijf via uw e-mail. Tot mijn grootste verbazing ontving ik de kaart een paar dagen nadat ik een kleine vergoeding voor de kaart had betaald. Deze blanco ATM-kaart is een geweldig en prachtig product. Ik zou nooit geloven dat al deze dingen die ik vandaag heb kunnen worden verworven met deze grote vreugde in mijn hart, daarom breng ik het goede nieuws over ... Het leven is positief en geduldig zijn, in de overtuiging dat grote dingen mogelijk zijn en kan gebeuren in seconden. .. BRAIN HACKERS TECH WORLD heeft mijn leven veranderd ... Godzijdank kun je een e-mail sturen naar VIA (brainhackers@aol.com)

    BeantwoordenVerwijderen