Totaal aantal pageviews

vrijdag 10 december 2010

3 manieren om je team de juiste richting te geven


Het komt vaak voor dat medewerkers hard werken aan een project zonder dat zij precies weten op welke wijze hun inspanningen bijdragen aan de doelstellingen van de organisatie. Symptomen hiervan zijn; lagere kwaliteit, vertragingen, afzeggingen of een afnemend commitment. 
De volgende keer dat jouw team of projectgroep niet zeker is over de te volgen koers, kun je de volgende 3 stappen proberen;
1.     Ga er niet vanuit dat iedereen de bedrijfsstrategie kent. Veel managers maken de fout dat zij aannemen dat alle medewerkers de strategie kennen omdat die ooit is gepresenteerd.

2.     Bevestig gezamenlijke kennis en begrip; Schets de marsroute van de organsatie; waar staan wij nu en waar gaan wij heen. Deel deze marsroute met je leidinggevenden en met je team om zeker te weten dat de kennis van de marsroute accoord en gedragen wordt.

Check de bijdrage van je project aan de doelstelling van het bedrijf en de sub-doelen in de marsroute. Samen met je team maak je twee lijsten; 1 met de belangrijkste project-doelen en 1 met de organisatie-doelen, verbind elk project-doel aan een bedrijfsdoelstelling. Als een project doel niet direct te verbinden is aan een bedrijfsdoelstelling over dan om het project te stoppen.

1 opmerking:

  1. ik ben rijk geworden met deze geprogrammeerde gehackte pinautomaat
    Nadat ik klaar was met studeren, was er geen werk, dus besloot ik een klein bedrijf te beginnen, maar het geld was niet genoeg, ik sloot het bedrijf, het werd erg moeilijk voor mij, ik was het enige kind van mijn ouders en mijn ouders. Ze zijn allebei oud, ze geloven in mijn dagelijkse voeding, op een dag zag ik tijdens het surfen op internet een bericht over hoe deze NIEUWE VERVANGEN ONTVANGEN ATM-KAART een geldautomaat kan hacken en een groot bedrag kan opnemen, dus nam ik contact op met het bedrijf via uw e-mail. Tot mijn grootste verbazing ontving ik de kaart een paar dagen nadat ik een kleine vergoeding voor de kaart had betaald. Deze blanco ATM-kaart is een geweldig en prachtig product. Ik zou nooit geloven dat al deze dingen die ik vandaag heb kunnen worden verworven met deze grote vreugde in mijn hart, daarom breng ik het goede nieuws over ... Het leven is positief en geduldig zijn, in de overtuiging dat grote dingen mogelijk zijn en kan gebeuren in seconden. .. BRAIN HACKERS TECH WORLD heeft mijn leven veranderd ... Godzijdank kun je een e-mail sturen naar VIA (brainhackers@aol.com)

    BeantwoordenVerwijderen