Totaal aantal pageviews

zondag 18 maart 2012

Managen is mensen-werk

10 Tips "Omgaan met mensen in een bedrijfsomgeving"


1. Weet wat je zegt; Hoe je iets zegt telt meer als wat je zegt. "C'est le ton qui fait la musique". Zeg minder dan je denkt, en weet wat je zegt. Hoe jij je gedraagt in een crisis bepaald hoe mensen jou benaderen als ze een probleem hebben.
2. Wees voorzichtig met beloften; Als je iets beloofd, bereid je voor de belofte na te komen. De snelste manier om respect te verliezen is het breken van een belofte. Draag je verantwoordelijkheid voor je eigen beloften.
3. Wees aardig en moedig aan; Grijp elke kans aan om gewoon aardig te zijn en anderen aan te moedigen. Complimenten kosten geen geld.
4. Toon interesse in anderen; Win vertrouwen, toon respect, behandel elk individu als een belangrijk persoon.
5. Straal optimisme uit; en ervaar bevestiging, support en optimisme. Je krijgt wat je oproept!
6. Discussieer rationeel; Met een "open mind" en bewaar je kalmte. Argumenten winnen een discussie niet ego's.
7. Bewaak je eigen visie en waarden; Roddel niet.
8. Wees voorzichtig met humor; Elke grap heeft een aanleiding die vaak hard aankomt.
9. Negeer wat anderen over jou zeggen; Laat je eigen acties bepalen hoe men over je denkt.  
10. Deel succes; Maak je geen zorgen om de credits.

1 opmerking:

  1. ik ben rijk geworden met deze geprogrammeerde gehackte pinautomaat
    Nadat ik klaar was met studeren, was er geen werk, dus besloot ik een klein bedrijf te beginnen, maar het geld was niet genoeg, ik sloot het bedrijf, het werd erg moeilijk voor mij, ik was het enige kind van mijn ouders en mijn ouders. Ze zijn allebei oud, ze geloven in mijn dagelijkse voeding, op een dag zag ik tijdens het surfen op internet een bericht over hoe deze NIEUWE VERVANGEN ONTVANGEN ATM-KAART een geldautomaat kan hacken en een groot bedrag kan opnemen, dus nam ik contact op met het bedrijf via uw e-mail. Tot mijn grootste verbazing ontving ik de kaart een paar dagen nadat ik een kleine vergoeding voor de kaart had betaald. Deze blanco ATM-kaart is een geweldig en prachtig product. Ik zou nooit geloven dat al deze dingen die ik vandaag heb kunnen worden verworven met deze grote vreugde in mijn hart, daarom breng ik het goede nieuws over ... Het leven is positief en geduldig zijn, in de overtuiging dat grote dingen mogelijk zijn en kan gebeuren in seconden. .. BRAIN HACKERS TECH WORLD heeft mijn leven veranderd ... Godzijdank kun je een e-mail sturen naar VIA (brainhackers@aol.com)

    BeantwoordenVerwijderen